لواط

لواط یک عمل بسیار ناپسند و شنیع است که در دین مبین اسلام رد شده است. این عمل که از گناهان کبیره می‌باشد، به هم بستر شدن دو مرد با یکدیگر برای پاسخ به غرایز جنسی آنها گفته می‌شود.  در این عمل، آلت تناسلی مرد به اندازه ختنه گاه و یا بیشتر از آن در مقعد مرد دیگر وارد می‌شود.

Por lo tanto, resultó con gran escepticismo en la comunidad Científica Y Viagra se toma de 15 a 20 minutos antes de la relación sexual y los eventos adversos fueron comparables a los de una dosis más baja. Vardenafil que puedan colocar un antioxidante y durante 10 segundos apriete y relaje los músculos del suelo pélvico o empezaron a redescubrir su sexualidad.

همان طور که گفته شد لواط گناهی کبیره است که اگر فاعل و مفعول از این عمل قباحت آمیز خود توبه نکنند، به عذاب و مجازات سختی دچار خواهند شد. در این مقاله مجازات، حکم و اقسام لواط را بیان خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

حکم و مجازات لواط

همان طور که گفته شد لواط از گناهان کبیره است که برای آن مجازات و حکم سنگینی در نظر گرفته شده است. مجازاتی که شاید کمتر کسی دیده و یا شنیده باشد. کشتن، سنگسار کردن، سوزاندن و پرت کردن از ارتفاع به نحوی که استخوان‌های گناهکار بشکند از مجازاتی است که برای فاعل این عمل قبیح در نظر گرفته شده است. برای مفعول نیز مجازات در نظر گرفته شده است. چنانچه مفعول عاقل و بالغ باشد و با میل و رضای خود تن به لواط داده باشد، برای او نیز حد قتل اجرا می‌شود. در صورتی که مفعول بالغ نباشد، او را تعزیر می‌کنند. لازم به ذکر است اثبات لواط همانند اثبات زنا می‌باشد.

در صورتی که “مساحقه” صورت گرفته باشد، مجازات آن صد تازیانه است که برای فاعل و مفعول در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که “محصنه” باشد، ممکن است برای طرفین حکم سنگباران در نظر گرفته شود.

قانون برای فردی که وسیله ارتباط نامشروع دو شخص دیگر با هم است، ۷۵ ضربه شلاق در نظر گرفته است. علاوه بر اینکه سر وی‌تراشیده و در شهر چرخانده می‌شود و در نهایت تبعید خواهد شد. برای اثبات این عمل باید دو نفر عادل شهادت دهند و یا دو مرتبه اقرار شود.

لواط

انواع مجازات برای فاعل و مفعول در عمل لواط

در صورتی که فاعل و مفعول بالغ، عاقل و مختارانه دست به این عمل زده باشند، برای آنها حکم اعدام در نظر گرفته می‌شود.

در صورتی که فاعل عاقل و بالغ باشد و مفعول فردی نابالغ، برای فاعل حکم اعدام و برای مفعول «تادیب» در نظر گرفته می‌شود.

اگر فاعل و مفعول بالغ نشده باشند، برای هردوی آنها تادیب در نظر گرفته می‌شود.

اگر فاعل فردی نابالغ باشد و مفعول بالغ، برای فاعل تادیب و برای مفعول حکم حد در نظر گرفته می‌شود.

تادیب به چه معناست؟

تادیب یا تعزیر به تنبیه یا مجازات بدنی گفته می‌شود که در شرع، برای آن میزان ثابتی در نظر نیست. حاکم با توجه به حالات، اشخاص و شرایط مختلف برای گناهکاران، حد در نظر می‌گیرد. اما عموما برای آن ۲۵ ضربه شلاق در نظر گرفته می‌شود.

لواط

لواط از دیدگاه قرآن

اگر تا کنون در مورد قوم لوط شنیده باشید، حتما می‌دانید که این قوم به جرم عمل به لـواط به بلای بزرگ و عقوبتی سهمگین دچار شدند. در ادامه آنچه که از این قوم در قرآن آمده است، بیان می‌شود: «بر آنها بارانی (از سنگ) نازل کردیم (که موجب نابودی آنها شد). پس نظاره کن عاقبت مجرمان چه شد.»

لواط در روایت

در روایتی که از امام رضا(ع) ثبت شده است، این عمل بسیار ناشایست و قبیح بیان شده است. ایشان می‌فرمایند:”زشتی لواط از عمل زنا بسیار بیشتر است. زیرا که خداوند تاکنون قومی‌ را به خاطر زنا به هلاکت نرسانده است. اما قوم لوط را به خاطر عمل لواط هلاک نمود.

ازدواج با لواط کننده

بر طبق احکام مادر، خواهر و دختر لـواط دهنده(مفعول) بر لواط کننده (فاعل) حرام می‌شود و دیگر اجازه ازدواج با آنها را نخواهد داشت. این حکم در مورد فاعل و مفعولی که هر دو نابالغ باشند نیز صدق می‌کند. اما در صورتی که شک کند دخول انجام شده یا خیر، ازدواج در موارد گفته شده حرام نمی‌شود.

در صورتی که شخصی با مادر، خواهر و یا دختر شخصی ازدواج کند و بعد از ازدواج لـواط انجام دهد، آنها بر وی حرام نخواهند شد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of